20100507

all the thing she said

kepada rakan2 ku yang masuk matriks ahad ini,
Good Luck!
semoga berjaya mencapai apa yang diimpikan
may ALLAH bless all of us.
&& semoga usaha kita diberkati.amin!

seriously, aku akan rindu korang. makin kuranglah mereka yang online di fesbuk :'(
kalau kau ada masa terluang tu. kalau ye, KALAU.huhu. silalah online.hehe.
doakan kejayaan aku dan yang laen2 juga eh. thank you :)


currently di pulau pinang. memang selalu pun ulang alik sebab rumah ke3 di sini.
*rumah pertama, ofcoslah rumah aku, dan rumah ke 2 ialah alamanda =.='
baru je pegi jusco tadi, beli barang persediaan nak masuk. adoii. dah matured rupanya aku ye. dah nak masuk U dah. arghh! x caya! katakan ini semua mimpi.rasa macam baru habis tadika je.
oke.ni tipuu ;D


btw, hari ibu bakal menjelma. nak beli hadiah, tapi dompet ashik tertinggal dalam keta. terpaksa lah aku mencuci dan menyental mata saje kat kedai.huhuh

that's all.gud nite.semoga mimpi yang manis ;)

7 comments:

syafiqah; said...

aku tahuuu kau mesti rindu aku
kan kan
HAHAHA

wish me luck :)

Akif said...

girl, ko msk U mne?

nabilah said...

khales,jgn rindu2 kt aku
puahahahaha

goodluck to u too

p.s;nk jgk letak gmbr onew

khaliesah said...

eyqa.cehh perasan!haha
all the best k


akif;usim.ko uia en?



beja;insyaAllah aku rindu.hak3

thanks :)

Lil' Caliph said...

wah. khales mengaku dia rindu.
wah. wah.

anis;LaDolceVita. said...

xpe2.
nnti sume da masuk matrik aku temankan ko eh.
haha.
;p

khaliesah said...

mye;aku kan baek.haha


anis;okies. dgn laki kite skali.hak3