20100220

Hot Air Balloon at Putrajaya


malaysia's


german's



alhamdulilah semalam aku dah selamat naek dan turun dari belon panas tu. sangat best walaupun belon tu x berjalan cuma naek dan turun saja.huhu. kepala aku pun rasa macam nak terbakar sebab api kat ats kepala.. mula2 memang gayat..tapi dah lama naek rasa macam nak melompat je.ahaha~. tiket dia rm10. aku sempatla jugak tengok belon tuh dipasang. bestbest. kalau kau x berpeluang nak pegi, x pe..pakcik2 kat situ cakap bulan 3 ada lagi dan lebih banyak lagi belon panas. 25 ketul belon kut dan lagi meriah. silah pergi nanti dan merasai pengalaman nii. adieu ;)

7 comments:

nawal said...

walamak! best nyer!!

kene bayar x? wa... romantik doh

Leonhart said...

haha...

syafiqah.syahirah said...

khales
bulan 3 nnti jom bwk aku
bahahah

nak naik jugak!

sugar2 kapas strawberry said...

pnh tgk jer..xpnh naik pon...huhuhu..
bst nyyy !! ;)

khaliesah said...

nawal; bayar 10 inggit je.rmntik?hahaha

eyqa; ak bwk ko naek bas nak??hehe

sugar2;naekla nanti..bestbest

nabilahmk said...

Woww. Best nyee . Kalau la ade orang propose kat dlm tuh . Hhahha . Mimpii laa aku !!

khaliesah said...

best gile..agak ar.
mimpi pun mimpilah..bahagia kut.hak3