20120214

Precious Memoriesss


Alhamdulillah trip 3h2m ke langkawi berjalan lancar. bermusafir memang dapat banyaaaak pengalaman. lagi2 family tak ada.. memang mencabar keber'dikari'an..huhu. apa2 pun sangat enjoy g sana. pengalaman kot. lepas ni entah bila lagi nak rancang jalan ramai2. masing2 dah sibuk. tapi kalau ada rezeki memang nak pergi lagi. tak rugi apa, kita dapat tambah pengalaman, duit semua tu insyaAllah ada kan?

memang kenangan. dengan pengalaman dengan keranya, tambah dengan bot laju gils rasa umur kat hujung tanduk kot. seram gila. berbakul2 doa dah masa tu.. huhu. precious.

dan pergi sana ofcos kena tunduk pandangan setiap masa. =.=' macam2 ada.. kadang2 terfikir juga, negara kita negara Islam, tapi kenapa tak boleh nak kawal maknusia luar negara supaya adalah jugak protokol pakaiannya. hmm. pergi mana2 nampak org topless. geliiiii. nak tengok pongg tak sanggup.

papepun travel dgn kwn2 memang jjang! best dan menguji. huhu. dapatla release tension peksa n cuti yang secoek. haish..

nice trip walaupun terlebih bajet. haha. lps ni bolehlah rancang lagi :D


2 comments:

fatma ayuni said...

nanti kena plan pegi bandung lak taw!hehe.

Khaliesah . said...

hamboii bandung.. nk shopping lettew..keke