20110728

from korea with love



walupun aku berharap dapat dvd drama atau album
tapi dapat setem pun..
i ain't even mad. hehe

hari itu, mengisi masa lapang buat kuiz dekat kbs radio.
2 soalan je. jawapan tanya Google ahjusshi. tak da keje aku nak hafal sejarah korea. sejarah Malaysia pun ingat taik gigi je. haish.
Alhamdulillah ada rezeki menang. keke. dapatla setem gambar2 tempat tourism korea. loike it :)

gembira tengok nama aku ada. semangat tulis dengan huruf besar.hee

dia ada buat kuiz lagi. siapa2 nak join lagi, bolehlah pergi link kat atas ni. mana tau kau bertuah macam aku. HAHA


4 comments:

apples and roses said...

nasib baik takdapat dvd kalau tak aku cincang sampai lumat.

tahniah kalismon!

Khaliesah . said...

tuhla.. kalo dpt dvd, ak amek gmbr bg kat ko dulu..ngeh2

nabilah said...

siap capslock sume

best gila kau

Khaliesah . said...

semangat sgt..huhu