20110523

Dia


jangan melupakan Dia untuk mengingati dia :)


setelah entah berapa minggu dah cuti, tiba2 semangat membaca buku sudah muncul. dah boring sangat tengok cerita korea hari2. tapi sebenarnya aku tengah berkabung sebab drama yang aku tengok tak berakhir dengan baik. sebelum otak kau jadi gila tengok drama lain dan pengakhirannya juga tidak seperti yang kau nak, baik berhenti. :3

tadi pergi melawat samsmel dan melihat kemajuannya. jeles sangat. tambah2 DM yang baru buat tu lagi besar dari asrama. cikgu2 pun masih ingat aku lagi walaupun 4 tahun dah tak pergi sekolah~! tharu deyh. femes gak eh aku dulu..kui3.

dan dapat jumpa umi, akin, naimah :)

bila pergi sana terasa rindu sangat kat samsmel. teringat balik kenangan zaman tak matured aku. memori kan..huhu

8 comments:

syafiqah syahirah said...

jangan melupakan Dia untuk mengingati dia :)

ehemmmm.kales..haha

Khaliesah . said...

aku tulis utk ko :PP

SiLvEr_uMie said...

drama pe 2?

lil caliph said...

aku join venture ngn komen eyqa la en. ehemmmmmmmmmmm

Khaliesah . said...

drama 49 dayssssssss sob3

mye;tape2 ak korek tumblr ko.siaplah :PP

lil caliph said...

gedik

syahida _masri said...

haiii ! :)

Khaliesah . said...

hai ^^