20100521

kenangan kau dan aku

the climb.
lagu ni banyak kot memori dia.
ingat lagi waktu sebelum spm, lagu ni la penaik semangat aku. huk2
aku selalu tulis lirik lagu dia kat dalam buku2 aku
pernah nyanyi lagu ni sampai nangis kot
sebab bila dah struggle tak dapat result mcm apa yang aku nak
memang pedih tapi ada hikmah kan
so bila nyanyi lagu ni memang semangat ada balik.

sebab aku bukanla genius atau adek beradik pakcik genius
so memang kna struggle habis kot
sampai la sekarang
so aku harap lepas ni aku dapat la fokus untuk study je *tibe2 rasa nak gelak.huhu
kalau aku SELALU bukak fb, tegur2 la ya. SELALU ye, kalau kadang2 wat2 x nampakla. hehe

orang kata kenangan waktu sekolah best, memang best. tapi bila pikir waktu spm tu. haha. takpela aku tak nak ulang balik masa. ;P

*muka gembira dah nak habis spm*

itu saja. gudluck sape yang nak jumpa abang mara esok. :)

8 comments:

sarah iman said...

weh asal aku takperna nampak ko nangis? ni mesti nangis bawah selimut. hahahahahahahh

khaliesah said...

eh senyap2la.haha
aii kan pemalu.huhu

Lil' Caliph said...

feelinggggg ! tsk tsk

*bunyik khales nanges :DD

khaliesah said...

blah ar ko.haha

SiLvEr_uMie said...

kalu khalis nanges,rosak r 'kecomelan' dye 2..dye nangis bkn nye tsk2/isk2..dye nanges wahhhhhhhh*smbil mlut yg ternganga n tgn mghentak2 lntai.*hahahaha

khaliesah said...

hahahaha
weh aku nangis ayu ar..hak2

iema_z said...

nges??nges??aww!jiwa sensitif la u ni..ahahaha!

khaliesah said...

tyme tu je..
haha