20100503

i'm the cleaner (?)

apabila 2 tahun tiada kerajinan, ditambah dan dikali dengan kepenatan tinggal di asrama(kunun2nya). beginilah jadinya..

*gmbr hiasan.tkde kna mengena ngan maknusia dan makhluk len*

mula2 jadik almari tempat letak buku. tapi setelah beberpa kurun berlalu, dah jadi tempat letak 'harta karun' pulak.huh
entah angin monsun mn dtg tbe2 aku tersaaangatlah rajin mengemasnya.

mase mula2 kemas terjumpala kad2 raye kad2 besdayy dolu2
syg nak buang, lagi2 kalo ade yg fan2 aku bagi. peminat, kipas susah mati..*adehh.kau bajet kau artis ka..=.='
lawak gila dol bila bace sume kad2 tuu
ayat wajib.
'kalau balas, kirimlah duet raye skali'. XD
ayt xleh bla,
'smoga kau berbahgie dgn si dia sms raye nant'-bdk drjh 6 tules
hamboii kecik2 pon dah pandaii pakwe2.ish3
ape nk jadila bdk2 zmn skrg.agagaga
pantun feymes
'pecah kaca,pecah gelas,sudah bc harap balas' huhuhu
tak cukup dengan kad yang kwn2 aku bagi. ade jugak kad yang aku tak terkirim. penat2 tulis penat2 gam. last2 addrss x da.. alamatnya terkepamlah dlm almari. hoho. erm. kpd mereka2 yg ad bg kad raya kat aku dulu, bukan x nak balas.. tapi nggak tau dong korang punya alamat.
mintak maaf yee ;)

oh ade jugak kad beserta duet yg aku dpt~ best kott $$
tapi yg sleknya dia gam dengan gam gajah. aku rasela. huhuh.susah bebenor mahu tanggal. last2 ade gak cebisan2 duet yang terlekat. cehh. sayang sungguh!


&& majalah2 penambah 'pengetahuan', komik2, novel2 lame yg jiwangs2, sumenya selamat disusun dan menunggu masa utk direcycle :'(

hasilnya, 2 plastik puteh mydin..
eh sikit gle sampah aku!haha!


penaik semangat mengemas ;)
anis,jgn jeles ;PP




9 comments:

syafiqah; said...

hahaahahahahahahaha
ayat drjh 6 jiwangg siut

tahun ni kne bg kad raye kat aku
wajib!

ayen silly said...

that was funny ! :D
hi there

SiLvEr_uMie said...

dh nk msuk u bru kms..slame ni ko wat pe?ank bujang sungguh..hahahaha

khaliesah said...

eyqa.ko pon!
ak nak yg bsr ngan yg berlagu pny.huhuhu

ayen;hi!!

umie;HAHAHAHA.biaselaa.
slame ni meronggeng hbs-hbsn dlu.haha

Lil' Caliph said...

2 plastik mydin?
ala kau tipuu.
mesti ada lagi xbgtahu :DD

anis;LaDolceVita. said...

cis,cis,cis!

Bengang membara-bara nih.

;PPP

khaliesah said...

mye;btolla.ak kan jujur.HAHA



anis;MUAHAHAHA

nabilah said...

wahwahwah
cik khales rajen

cunnye penaik smgt kau
muahahaha ;pp

khaliesah said...

cunkan..
tgkla awek dyee..miahahahah