20100423

Komawo :)


akhirnya..
video yang aku inginkan sudah berada dalam genggaman.

terima kasih kuasa 1000000
kpd MARDHIYAH Ar
coz telah upload video tu!!!
hahaha
i love you lahh :))

*gila eksaited kot aku

eh video ape?
itu rahsialah.MUAHAHA

boleh ditonton oleh maknusia2 18keats yang tertentu sahaja.
kalo salah maknusia,
habis karang satu dunia tau
ermm
aku x nakla feymes mcm tu
even dah feymes kann hahaha*oke.perasan XD

btw
baru first video
kalo ade rezeki yg ke2 akan menyusul

huhu.at last.. ;D


8 comments:

saya;mer said...

video wajib tayang
HAHA

syafiqah; said...

weh vid ape weh
ngeee

Lil' Caliph said...

oke ko mmg prsn.haha!

khaliesah said...

mer;HAHA.WAJIB GILA


eyqa;kat blog dorm ade.tp skrg tgh prvate


mye;eh knyataan ke ape tu?haha

nawal said...

beb, senanye aku ade video tu.. tapi kt komp aku ni tak leh nk read.

vid uh mmg sgt best kot!!! haha! nnti korg buat le balek.. rindu nk tgk..

khaliesah said...

ak un nak wat lagi
lg2 kat kkj.kntrversi uhh.haha
best2

lyn_anna said...

wt pe la private2 mne taw org yg tgk nnt siap byr sruh perform.hahaha.ko kn ske duit?

khaliesah said...

mmglaa.
tp ko nak bumi mesir bergegar ke?
aku x nakk~
huhuhuhuh