20100304

when you down down down


sabar sabar dan sabar.
ujian Allah..maybe ada hikmah selepas ini. kita tak tau kan?
tak tahu pada sapa nak cerita, dan pada sapa untuk minta nasihat.
apa2 pun benda tu dah berlaku, dan kita hanya perlu pandang kedepan saja.
just be positive.

Firman Allah:
Kami akan menguji kamu dengan keburukan
dan kebaikan sebagai cubaan."(Surah Al-Anbia:35)


great article that I want to share dgn kau orang.
sesuai untuk mereka yang sedang berdukalara, sakit, tergolek masuk longkang ke..haha
jumlah kita baca sama2 ;)

percaya kepada qada' dan qadar

6 comments:

syafiqah; said...

HAHA.

sesuai untuk mereka yang sedang berdukalara, sakit, tergolek masuk longkang ke..haha

suka-suki kau jeh
btw,thx share link
sesuai utk aku =)

khaliesah said...

wahh..ni mesti berduka sbb rindu ak..hahaha

sugar2 kapas strawberry said...

Firman Allah:
Kami akan menguji kamu dengan keburukan
dan kebaikan sebagai cubaan."(Surah Al-Anbia:35)


love this..
blaja dr kesilapan ;)

nabilah halimi said...

khales!
thanks bagi link

aku bace, dan its sooth me
thanks again!

iema_z said...

great article dear =)

khaliesah said...

welcome ;)