20100301

tagged 04


aku telah di tag oleh cik linn. trimas ;)

1.- Adakah anda rasa HOT???
rasa hot gila nak mampos.baahahahaha *perasan*


2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!



3 - cerita pasal gambar
ada letak gambar, tapi gambarnya hilang. sebab komp detect gne Microsoft cap ayam jadilah cenggitu~


4 - bila kali terakhir anda makan pizza?
minggu lepas.sedap2

5 - lagu terakhir anda dengar?
lagu kat blog aku

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
awek cun..kalo x caye tnylah kwn2 aku..hahahahahahahaha

8 - tag lagi 8 org
8?asal banyak sangat..?
sari
eyqa
aisyah
mai
nabilah
zida
ima
syaufiq

9 - siapakah org no.1 kepada anda?
kawan baek saya.hahahaha BFFTD KOT.huhu


10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
my exschoolmate~ ;)

11 - no.3 ada hubungan dengan siapa?
dgn orang kat mesir.eh, tak3.hahaha

12 - bagaimana pula dengan no.4
bestfren saya di alam maya.huhu

13 - pesanan kepada orang no.6
kalo ko rajin buatlah.hehe

14 - kata2 cinta untuk orang no.2
eyqa saranghae muah3.hahaha *gila*

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
erm..hamba Allah.hehe

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
yoja,pengomen post saya(terimakaeh =)),cumil,cantek,cun..hehe

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
berkaki empat

18 - perasaan anda wat tag ni?
seronok gila, gembira rasa macam terbang kat langit je.haha

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?
sape razman?makhluk ape tuh??haha

20 - a)GAY or b)LESS
gay.baahahaha. straightx100. no simpangsiur oke.

7 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

sy suke no 6..hahahaha ;))

tralalalal said...

haah br prsn no 6 xda.haha

syafiqah syahirah said...

waaaaah.
muah3
syg kw ketat2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

BFFTD.MEMANG KOT
CAN'T LIVE W/OUT U TAU
AWWWWWW! GEDIK

BAHAHAHHAA

angguncomelmampuscamaku

nabilah said...

aku suke no 7
oik awek cunn~

aisyah. said...

Xleh blah org num 3 ye!
Ape mesir2 ha? Xde2.org msia je.
Haha.

khaulah said...

eleh. eleh. org kt atas~