20100301

tagged 04


aku telah di tag oleh cik linn. trimas ;)

1.- Adakah anda rasa HOT???
rasa hot gila nak mampos.baahahahaha *perasan*


2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!



3 - cerita pasal gambar
ada letak gambar, tapi gambarnya hilang. sebab komp detect gne Microsoft cap ayam jadilah cenggitu~


4 - bila kali terakhir anda makan pizza?
minggu lepas.sedap2

5 - lagu terakhir anda dengar?
lagu kat blog aku

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
awek cun..kalo x caye tnylah kwn2 aku..hahahahahahahaha

8 - tag lagi 8 org
8?asal banyak sangat..?
sari
eyqa
aisyah
mai
nabilah
zida
ima
syaufiq

9 - siapakah org no.1 kepada anda?
kawan baek saya.hahahaha BFFTD KOT.huhu


10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
my exschoolmate~ ;)

11 - no.3 ada hubungan dengan siapa?
dgn orang kat mesir.eh, tak3.hahaha

12 - bagaimana pula dengan no.4
bestfren saya di alam maya.huhu

13 - pesanan kepada orang no.6
kalo ko rajin buatlah.hehe

14 - kata2 cinta untuk orang no.2
eyqa saranghae muah3.hahaha *gila*

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
erm..hamba Allah.hehe

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
yoja,pengomen post saya(terimakaeh =)),cumil,cantek,cun..hehe

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
berkaki empat

18 - perasaan anda wat tag ni?
seronok gila, gembira rasa macam terbang kat langit je.haha

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?
sape razman?makhluk ape tuh??haha

20 - a)GAY or b)LESS
gay.baahahaha. straightx100. no simpangsiur oke.

8 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

sy suke no 6..hahahaha ;))

khaliesah said...

haah br prsn no 6 xda.haha

syafiqah; said...

waaaaah.
muah3
syg kw ketat2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

BFFTD.MEMANG KOT
CAN'T LIVE W/OUT U TAU
AWWWWWW! GEDIK

BAHAHAHHAA

angguncomelmampuscamaku

nabilah halimi said...

aku suke no 7
oik awek cunn~

Ivo Serentha and Friends said...

My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

CLICK PHOTOSPHERA

Even week another photo album

Greetings from Italy,

Marlow

aisya.lilac said...

Xleh blah org num 3 ye!
Ape mesir2 ha? Xde2.org msia je.
Haha.

nawal said...

eleh. eleh. org kt atas~