20100123

home sweet home


salam~woohoo~
baru je balik dr rumah kat penang..
penat oh.apa2 pun sekrg dh plg ke selangor terchenta<3.huhu.*happy!*

anyway sekarang 1.26AM dan aku keseorgn di rumah.kinda takut2 jgk.coz dgr bunyi mcm2 pulak kat blkg uh.almaklumlah blkg rumah aku hutan.hoho.spooky kut.ermm..mak n ayh aku pergi hantar anak jiran pg syria.mls nk join skali.bdk tu ikot program yg bhs arab tuh.i bet bdk2 skula agama ramai tau kut.jeles woo..kat dye.dah ar skrg tgh winter.kalo aku pegi ikot mak aku x psl2 aku nyorok dlm beg dia.haha.dgr2 mcm mahal jugak. 7000 lebih byrn dye.kaya kot bdk tuh.lucky him.

satu lg cte best..baru je sampai rumah tadi,aku baru teringat kad astro tertinggal kat penang..waahaha.masakla aku dok rumah xda tV.adoii..hbsla melambung bil internet.ngeh3.kpd sesape yg ada due kad astro uh jgnla sgn2 nk bg pinjamm.huhu!

2 comments:

nawal said...

heheh..sian kau...
ak tmpang simpati

Lil' Caliph said...

patut la mcm lame je mnyepi,